Karnaval kullanıcılarına güvenli ve etkin bir web sitesi hizmeti sunabilmek için çerez kullanmaktadır. Konuyla ilgili daha detaylı bilgiye ulaşmak için lütfen Gizlilik Politikası ve Kullanım Şartları'na tıklayınız.
Şifreni unuttuysan eposta adresini yaz, hemen yenisini yollayalım.
Açıklanan kurallar metni: 6563 sayılı Elektronik Ticaretin
Düzenlenmesi Hakkında
Kanun, Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Yönetmelik ve ilgili yasal mevzuat uyarınca
Karnaval Medya Labs internet Hizmetleri
Ticaret Anonim Şirketi ("Karnaval") ile grup şirketleri tarafından veya aracı firma vasıtasıyla tarafıma
sunulan hizmetlere ilişkin olarak telefon,
çağrı merkezleri, faks, otomatik arama makineleri, akıllı ses kaydedici sistemler, elektronik posta, kısa
mesaj hizmeti gibi vasıtalar kullanılarak elektronik
ortamda gerçekleştirilen ve ticari amaçlarla gönderilen veri, ses ve görüntü içerikli her türlü ticari
elektronik ileti ile yapılacak tüm reklam, kampanya, teklif,
kutlama, duyuru, dijital sesli reklam projesi ve benzeri pazarlama hizmetlerine ilişkin bilgilendirme
mesajlarının gönderilmesini kabul ediyorum. Tarafımca verilen işbu
açık rızasının geri alınabilir nitelikte olduğunu ve Karnaval tarafından ticari elektronik ileti hangi
iletişim kanal ile gönderildi ise ret bildirimini de kolay ve
ücretsiz bir şekilde aynı iletişim kanalı ile yapabileceğimi bildiğimi kabul ve beyan ederim.
Son kuşak bestecilerin en önde gelen temsilcisidir. 1968 yılında Ankara Devlet Konservatuvarı Piyano bölümüne girerek, Kamuran Gündemir’in piyano İlhan Baran’ın solfej sınıflarında eğitimime başladı. Daha sonra Ankara Devlet Konservatuvarı Kompozisyon bölümünde Erçivan Saydam ve Nevit Kodallı ile çalışıp eğitimini tamamladıktan sonra Ankara Devlet Konservatuvarı'nda öğretim elemanı olarak göreve başladı.
Halen Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Kompozisyon ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalında öğretmenlik görevine devam eden Erdener Ankara Devlet Opera ve Balesi Müdürlüğü solistlerinden soprano Selva Erdener ile evlidir.
Hemen bütün besteleme tekniklerine açık gözükmekle birlikte, kendi kavrayışıyla yarattığı özgün teknikler paletinden yararlanmaktadır. Dolayısıyla belirli bir stilin, akımın bestecisi olmak yerine, özgün bir dil yaratmaya yönelmiştir. Çalgı müziğinde ya da sahne müziğinde ürettiği yapıtlara bakılırsa, seslendirme ve sahneleme olurunu gözetirken yeni müzik tekniklerinden uzak durmamakta, bu yaklaşımıyla Türkiye’de bestecilerin genelde yaşadığı ikilemi aşmaya çalışmaktadır.